Klacht Breman Installatiegroep: Geen oog voor behoeften van de klant

Klachtnummer
# 629545
Gebruiker
Teleurgesteldeklant81
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij zijn teleurgesteld over de klantvriendelijkheid en service van dit bedrijf. Service afspraken worden eenzijdig gemaakt, waardoor wij hadden gemist dat ze op afspraak zouden komen en niet thuis waren. Vervolgens moet je wachten tot zij zelf weer komen met een nieuwe afspraak. Daar kun je dan verder geen invloed op uitoefenen, dus van gezamenlijk overleg is geen sprake. "Zo werkt het bij ons niet."

Ondertussen kregen wij problemen met met ons warm water, en na twee meldingen en 2 weken later nog steeds geen reactie. Nadat we ze aan telefoon krijgen, willen ze geen monteur sturen, omdat hun oordeel op afstand is dat dit aan de leidingen ligt en niet aan de ketel. Mogelijk hebben ze gelijk, maar totaal geen houding van meedenken en meehelpen. Ik ben hier teleurgesteld over en ga op zoek naar andere onderhoudspartij.

Gewenste oplossing

Andere houding tonen ten opzichte van de klant. Inleven in behoefte en meedenken in oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    Breman Installatiegroep
    Datum
    Beste heer of mevrouw Herwig,

    Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik zet uw klacht door naar de betreffende vestiging en kom hier bij u op terug.

    Hartelijke groet,
    Breman Installatiegroep

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen