Klacht Breman Installatiegroep: Geen oog voor behoeften van de klant
Details
Klacht
Wij zijn teleurgesteld over de klantvriendelijkheid en service van dit bedrijf. Service afspraken worden eenzijdig gemaakt, waardoor wij hadden gemist dat ze op afspraak zouden komen en niet thuis waren. Vervolgens moet je wachten tot zij zelf weer komen met een nieuwe afspraak. Daar kun je dan verder geen invloed op uitoefenen, dus van gezamenlijk overleg is geen sprake. "Zo werkt het bij ons niet."Ondertussen kregen wij problemen met met ons warm water, en na twee meldingen en 2 weken later nog steeds geen reactie. Nadat we ze aan telefoon krijgen, willen ze geen monteur sturen, omdat hun oordeel op afstand is dat dit aan de leidingen ligt en niet aan de ketel. Mogelijk hebben ze gelijk, maar totaal geen houding van meedenken en meehelpen. Ik ben hier teleurgesteld over en ga op zoek naar andere onderhoudspartij.
Gewenste oplossing
Andere houding tonen ten opzichte van de klant. Inleven in behoefte en meedenken in oplossing.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.