Klacht Breman Installatiegroep: Het is onredelijk en totaal niet klantvriendelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 624394
Gebruiker
L Trustfull
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik heb na een koolmonoxide melding op de melder per direct contact opgenomen met Breman wij hebben daar een onderhoudscontract .
Door de urgentie van de situatie heb ik gevraagd als er spoedig iemand kon komen kijken , de monteur heeft opgemaakt dat de cv ketel 20 cm verlaagd moet worden en nog meer werkomschrijvingen die ik per mail heb ontvangen.
Op de dag van reparatie was ik zelf op locatie en kreeg van 1 van de monteurs te horen dat het wel meeviel en dat er van verlaging cv ketel geen sprake was , alleen het rookgas systeem is vervangen maar Breman brengt wel het volledig bedrag van 865€ in rekening ondanks de werkomschrijving niet klopt ..



Dat betekend als je bv een afspraak hebt voor een reparatie en uiteindelijk maar een schroefje vervangen moet worden dat je dan toch de volle hap betaald omdat dat zo op factuur staat.

Ondanks mail en telefonisch contact wacht ik nog steeds op een terugkoppeling van Breman.

Gewenste oplossing

Ik zou graag een eerlijke balans betalen van de daadwerkelijke werkzaamheden en daarvoor betalen en niet betalen voor een opgemaakte werkomschrijving die niet strookt met de realiteit .
Geboden oplossing
Wij wachten nog op een terugkoppeling van Breman na hun laats geplaatste bericht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Breman Installatiegroep
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik heb uw klacht doorgezet naar de betreffende vestiging. We komen hier bij u op terug.

    Hartelijke groet,

    Breman Installatiegroep
  2. Auteur
    Breman Installatiegroep
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Breman Installatiegroep
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    L Trustfull
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Breman Installatiegroep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Uw klacht is doorgezet naar Breman Techniek. Er zal gekeken worden hoe de werkzaamheden daadwerkelijk zijn uitgevoerd. Als blijkt dat de uitgevoerde werkzaamheden niet overeenkomen met de huidige factuur, zal de factuur aangepast worden.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hartelijke groet,

    Breman Installatiegroep

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen