Klacht Breman Installatiegroep: Ketel na 5 jaar volledig defect

Italiaanse ketel

In mijn "premium" huis van de knijperige aannemer Ufkes uit Apeldoorn, heeft Breman installatieservice een overjarige Ferolli ketel geinstalleerd. O ja, de bouwer van ferolli ketels heeft ook de Fyra trein gebouwd

Het resultaat:
- 5 jaar continue lekkage, mijn vloer op zolder is geruineerd
- Onbetrouwbare warmtelevering in huis
- Frustratie onder de douche bij weer eens koud water

De reactie van Breman: Meneer, u moet bij de bouwer terecht met uw klachten. En wilt u een onderhoudsabonnement, dan moet u extra veel betalen omdat de ketel zo onbetrouwbaar is.

De reactie van bouwer Ufkes: U moet niet zo zeuren, iedereen in Op Buuren zeurt continue.

Inmiddels een betrouwbare Intergasketel door een vakman laten installeren. De schade is meer dan 2000 euro, en met de bouwgarantie kan ik mijn achterste afvegen.

Hartelijk dank voor deze "geweldige" service, stelletje oplichters!

Schadevergoeding voor lekkages en de noodzaak om de ketel te vervangen na 1/3 van de economische levensduur.

Breman Installatiegroep is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?