Klacht Breman Installatiegroep: Ketel na 5 jaar volledig defect

Klachtnummer
# 125071
Gebruiker
Italiaanse ketel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mijn "premium" huis van de knijperige aannemer Ufkes uit Apeldoorn, heeft Breman installatieservice een overjarige Ferolli ketel geinstalleerd. O ja, de bouwer van ferolli ketels heeft ook de Fyra trein gebouwd

Het resultaat:
- 5 jaar continue lekkage, mijn vloer op zolder is geruineerd
- Onbetrouwbare warmtelevering in huis
- Frustratie onder de douche bij weer eens koud water

De reactie van Breman: Meneer, u moet bij de bouwer terecht met uw klachten. En wilt u een onderhoudsabonnement, dan moet u extra veel betalen omdat de ketel zo onbetrouwbaar is.

De reactie van bouwer Ufkes: U moet niet zo zeuren, iedereen in Op Buuren zeurt continue.

Inmiddels een betrouwbare Intergasketel door een vakman laten installeren. De schade is meer dan 2000 euro, en met de bouwgarantie kan ik mijn achterste afvegen.

Hartelijk dank voor deze "geweldige" service, stelletje oplichters!

De oplossing

Schadevergoeding voor lekkages en de noodzaak om de ketel te vervangen na 1/3 van de economische levensduur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Breman Installatiegroep is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen