Klacht Breman Installatiegroep: Klacht verwarming en koud water

Klachtnummer
# 652110
Gebruiker
Jessica Hensen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Verwarming kapot plus koud water net voor weekend moest besteld worden was ijskoud binnen met 2 jonge kinderen en een chronische zieke man / en moeder zouden ook kacheltje krijgen uiteindelijk niet gekregen mevrouw waar ik een conflict mee heb gehad had de monteur afgebeld omdat ik zogenaamd gescholden heb ik heb zoveel gebeld na breeman zelf zowonen spoed gebeld met breman ik heb tevens ook gesprek opgenomen voor bewijs dat jullie eens kunnen horen hoe ze mee de mensen om gaan .. ik vind dit echt schandalig omdat mevrouw beledigd hè dat wij het niet eens zijn met haar moet ze maar een gezin met 2 jonge kinderen in de kou zitten ik wil hier echt verder mee want dit kan absoluut niet en daarbij ik ben door 3 verschillende mensen terug gebeld ook nog eens over ons roddelen en nog niet eens ons verhaal aanhoren want ook medewerkers of collega’s maken fouten iedereen maakt fouten mevrouw geeft duidelijk aan dat we geen kachel krijgen omdat ik zogenaamd gescholden dat ik maar tot maandag moest wachten en dan een klacht in kan dienen
Ik vind dit zeer zeker niet normaal vind dit echt onmenselijk een dier laat je niet eens in de kou zwijgen van kinderen en zieken mensen mog het opgenomen gesprek nodig zijn stuur ik een deel ervan op

Gewenste oplossing

Hoor graag de oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Jessica Hensen
    Datum
    Helaas niet opgelost me klacht

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen