Klacht Breman Installatiegroep: Net zo lang wachten tot het echt fout gaat!

LH

Wat een drama en ik lees in andere reviews dat ik niet de enige ben. Al 2 jaar een systeem wat niet goed werkt, iedere monteur zegt iets anders etc. Afgelopen zaterdag weer een storing, storingsdienst gebeld en bericht mevrouw het is niet urgent en behandeld worden alsof ik een zeur ben ... Maandag erna een afspraak gemaakt, mevrouw het is niet urgent dus we komen pas volgende week. Gisteren ochtend, zaterdag een week na de melding, geen warm water meer en nu zowel een storing in de WTF en Nefit ketel wat eerst nog niet was. Eindelijk een monteur vandaag, je moet de hele dag thuis blijven en ze weigeren een tijdslot te geven, dus vandaag eerste mogelijkheid hieraan te voldoen. Kort samengevat het hele systeem werkt nu niet meer en ze gaan morgen kijken hoe nu verder. Note in de tussentijd alle frustrerende telefoontjes en totaal geen begrip of fatsoenlijke uitleg en blijkbaar als je dus helemaal geen warm water meer hebt en niet alleen WTF maar na een week ook de Nefit ketel een storing heeft ben je urgent en mag ik nu de nieuwe week beginnen zonder douche en maar hopen dat iemand bij Breman dan nu toch het fatsoen heeft om dit op te gaan lossen op basis van het service contract en maandelijkse service fee die er betaald wordt.

Warm water in mijn huis en service zoals service hoort te zijn.

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?