Opgelost door Breman Installatiegroep: OPGELICHT DOOR BREMAN WEERT

sinitsyn

Tijdens de laatste regelmatig CV ketel onderhoudsbeurt offreerde de monteer naast mijn CV-ketel onderhoudsabonnement ook een Mechanische Ventilatie (MV) onderhoudsabonnement te hebben. Dat was een goede idee en ik heb zo meteen met de monteer een Basis MV abonnement aangevraagd.

Enkele dagen geleden kwam een andere monteer om voor het eerst onderhoud van mijn MV uit te voeren. Ik heb zijn werk ondergetekenden. Alles is prima tot nu toe.

Nu krijg ik een factuur voor 172,91 Euro waarbij vermeld dat ik een Storing had met "ohb mv'en en kanalenreinigen en inregelen". Echter had ik geen storing en verwacht gewoon een nulbeurt voor 25,00 euro!

Ik bel Breman administratie en het bleek dat ik een speciaal afspraak prijs krijg die ik ondertekende. En die werkzamheid heeft niks te maken met mijn nieuwe (nog te komende) MV onderhoudsabonnement. Dat vind ik een bedrog!

25,00 euro voor de nulbeurt in plaats van 172,91 euro te factureren

Geachte meneer Sinitsyn,

Wij nemen uw klacht in behandeling. U hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Geachte meneer Sinitsyn,

Wij hebben u meerdere keren geprobeerd te bellen, maar helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u contact met ons kunnen opnemen?

U kunt contact opnemen met ons via storingen.bs-weert@breman.nl of via 0495 58 32 83.

De Breman Installatiegroep.
    Geachte meneer Sinitsyn,

U kunt als contactpersoon meneer Guido Wullems aanhouden.

De Breman Installatiegroep.
    sinitsyn
    Mijn klacht is netjes opgelost

sinitsyn

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?