Klacht Breman Installatiegroep: Rookgas lekkage en weigering van acute hulp

AT

Lekkage can koolmonoxide door defecte ketel, meermaals, breman vertikt het om actie te ondernemen en word telkens van kasje naar muur gestuurd. Nu komt er morgen voor de zoveelste keer iemand bij ons welke ons waarschijnlijk weer niet verder kan helpen. Vrouw heeft meerdere malen met klachten van een beginnende co vergiftiging op bed gelegen. Antwoord breman: wij helpen u na het weekend. Ik wil graag in iedergeval compensatie voor de geleden schade en het werk wat ik heb moeten verrichten aan mijn cv ketel (van de woningbouw) ik ben zelf werkzaam in het service en onderhoud aan cv ketels en (net als iedereen die aan ketels sleutelt maar waar ik sterk aan twijfel bij breman wegens de kunde bij de installateurs die tot nu toe bij mij zijn geweest) in het bezit van vakmanschap co.

Dit is meerdere malen voorgekomen bij ons, welke ook in het systeem zijn terug te zien bij breman.
Rookgas niet goed aangesloten, niet volgens de voorschrift fabrikant en de NEN.

Compensatie.

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?