Klacht Breman Installatiegroep: Schandalig hoe Breman met de klanten omgaat

adclaessen

Contact opgenomen met Breman over onderhoud cv installatie en zouden op 8 -2- 2018 na 12.00 uur komen en om 14.25 werden wij gebeld dat de monteur ziek was geworden en dat kan natuurlijk.Maar in 2015 is het zelfde gebeurd en kregen wij tot 2 keer toe op het allerlaatste moment een afzegging.Volgens mij hebben ze een bandje waar dit op staat.Als je belt en vraagt hoe het kan dat ze 3 maanden te laat zijn met onderhoud krijg je te horen dat de brief klaar ligten dat je de volgende keer misschien eerder aan de beurt bent.Dat antwoord slaat dus nergens op want er moet eerst iets gebeuren en dan heeft niemand iets gedaan.Naar aanleiding van 8-2- 2018 zijn ze eer het onderhoud gepleegd wordt 4 maanden te laat.Als dit zo door gaat hebben ze binnenkort een service beurt verdient .Ik wil dan ook dat firma Breman eerlijk is en niet de klanten iets voorliegen want dit kan een keer gebeuren maar niet ettelijke achter elkaar en dat begint op te vallen.Zorg gewoon dat het onderhoud op tijd wordt uitgevoerd en houd de mensen niet aan het lijntje want wij blijven voor niets thuis en als dit eens andersom zou plaatsvinden dat Breman voor niets aan de deur zou staan zou ook niet leuk zijn.

Dat Breman zich aan de afspraken houd want ze hebben meer monteurs in dienst dan 1

Breman Installatiegroep
    geachte heer/mevrouw Claessen, allereerst excuses dat de service niet naar wens verloopt. Ik heb uw melding op deze plaats doorgestuurd naar de betreffende vestiging. Ik heb ze tevens gevraagd om contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Stefan, Breman.
    adclaessen
    Fijn dat Breman contact gaat opnemen en nu maar hopen dat wij serieus genomen worden.
    Maar daar gaan wij wel van uit.

adclaessen
    IK vindt nu wel dat Breman tijd genoeg heeft gehad om contact op te nemen .
    Want er is wel een nieuwe afspraak gemaakt voor over 3 weken maar dan zijn ze wel 4 maanden te laat en over 4 jaar zijn ze in totaal 7 maanden te laat met de beurt van de verwarmingsketel.
    2 jaar geleden hadden ze ook al het zelfde smoesje om op het allerlaatste moment af te bellen.
    Volgens mij hebben ze daar een bandje van en vindt het dan ook schandalig dat er geen contact opgenomen wordt.

adclaessen
DE klacht is niet opgelost want er is alleen een afspraak ingepland voor de service beurt aan de cv.Breman meent dat als ze bellen dat de klacht is opgelost. Feit blijft dat ze 4 maanden te laat zijn met de service beurt en daar hoor je ze niet over. Het enige wat er overeen is gekomen dat wij op 1 maart a.s als eerste aan de beurt zijn als de afspraak wordt nagekomen. Ik heb deze situatie ook aan de woningvereniging voorgelegd .Er moet eerst iets gebeuren en dan heeft niemand iets gedaan.

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?