Klacht Breman Installatiegroep: waardeloze klachtenafhandeling
Details
Klacht
een monteur van Breman is langs geweest voor onderhoud. Ik heb hiervoor een abonnement. Een kleine week later wilde ik de was doen en bleek de slang niet op de kraan te zitten. De monteur had deze verwijderd om het drukvat bij te kunnen vullen. Dat is begrijpelijk, alleen had hij de kraan niet geheel dichtgedraaid, er liep een straaltje water. Ik woon op een woonboot en onder in de bak stond enkele centimeters water!!! Als ik dit niet ontdekt had was de boot gezonken. Ik heb dit via de website gemeld en een standaard antwoord gekregen 'u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord. dat is inmiddels 2 weken geleden.Gewenste oplossing
Ik verwacht van Breman onmiddellijke actie, excuses, bloemen en een voorstel hoe hiermee omgegaan kan worden. Op zijn minst moet er iemand langskomen om eventuele schade vast te stellen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.