Klacht Breman Installatiegroep: waardeloze klachtenafhandeling

R.T. Bakker

een monteur van Breman is langs geweest voor onderhoud. Ik heb hiervoor een abonnement. Een kleine week later wilde ik de was doen en bleek de slang niet op de kraan te zitten. De monteur had deze verwijderd om het drukvat bij te kunnen vullen. Dat is begrijpelijk, alleen had hij de kraan niet geheel dichtgedraaid, er liep een straaltje water. Ik woon op een woonboot en onder in de bak stond enkele centimeters water!!! Als ik dit niet ontdekt had was de boot gezonken. Ik heb dit via de website gemeld en een standaard antwoord gekregen 'u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord. dat is inmiddels 2 weken geleden.

Ik verwacht van Breman onmiddellijke actie, excuses, bloemen en een voorstel hoe hiermee omgegaan kan worden. Op zijn minst moet er iemand langskomen om eventuele schade vast te stellen.

Breman Installatiegroep
    geachte heer/mevrouw Bakker, allereerst excuus dat u nog geen antwoord hebt ontvangen. Zelf heb ik het bericht niet gezien, vandaar dat ik mij richt op deze klacht. Ik zal uw bericht op deze plaats en uw gewenste oplossing doorsturen naar de betreffende vestiging. Ook zal ik ze vragen om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Stefan, Breman.
    R.T. Bakker
    Tot op heden heb ik geen contact gehad met Breman en geen voorstel voor een oplossing ontvangen.
    Rob Bakker
    Nog steeds geen reactie!
    nog steeds geen reactie!
    nog steeds geen reactie!
    Nog steeds geen reactie
    R.T. Bakker
    en nog steeds geen reactie, kan iemand hier beweging ik krijgen???
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?