Opgelost door Breman Installatiegroep: Waardeloze klantgerichtheid, vermijden!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 302289
Gebruiker
Multiplicatoren
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor een servicebeurt door de firma Breman uit Weert een dag vrijgenomen van werk, want een afspraak maken kan alleen per dagdeel en niet specifieker. De ochtend van de desbetreffende dag word ik gebeld dat de monteur ziek is en de afspraak niet doorgaat. Balen, maar kan gebeuren. Een nieuwe afspraak plannen is haast niet te doen met dit bedrijf, pas over 3 maanden (!!) is er een mogelijkheid. Ondanks dat ik al meer dan 2 jaar iedere maand betaal aan ze is hun klantgerichtheid verwaarloosbaar. Het enige dat ik iedereen kan aanraden; ga niet in zee met dit bedrijf, je hebt er niks aan!

De oplossing

Meewerken aan een passende oplossing. Ook bij storingen sneller handelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Breman Installatiegroep
    Datum
    dag heer/mevrouw Bekkers, onze excuses dat onze service niet naar wens is gegaan. Wat ik voor u kan doen is uw melding doorsturen naar de betreffende vestiging. Ik zal ze vragen contact met u op te nemen en samen te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Stefan, Breman.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Multiplicatoren
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er werd op korte termijn een afspraak gemaakt. Jammer dat dit alleen mogelijk is via het publiceren van een klacht en dat dit niet via de reguliere weg te regelen was.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen