Klacht Breman Installatiegroep: Waarom gaat een monteur met een niet gekeurde ladder naar de klanten

linnie64

Op 22 juni j.l. had ik een afspraak met de monteur van Breman. Vrije middag genomen. De monteur kwam uiteindelijk om 16.45. Bleek dat hij geen gekeurde ladder bij zich had om op het dak te komen waar mijn warmtepomp staat.
Beetje slordig als je op pad gaat als monteur.
Monteur zei dat ik de volgende dag een e-mail zou krijgen met een nieuwe afspraak. Aangezien ik weet hoe het gaat zelf gebeld. Mevrouw aan de telefoon zei dat ik teruggebeld zou worden. Niet gebeurd. Afgelopen maandag weer gebeld. Mevrouw ging mij terugbellen. Dat heeft zij gedaan met de mededeling dat ik pas op 15 augustus een nieuwe afspraak heb! Vervolgens gezegd dat ik niet akkoord ga want was tenslotte niet mijn fout dat de monteur geen gekeurde ladder mee had. Ik zou woensdag teruggebeld worden. Niet gebeurd.
Gisteren een kaart in de bus dat op 15 augustus tussen 13.00-17.00 de monteur gaat komen. Ik ga niet weer een vrije middag nemen door omdat de monteur van het bedrijf met een niet gekeurde ladder op de afspraak is gekomen.
Wat een slechte service van Breman zeg.

Graag wil ik dat er een vast tijdstip doorgegeven wordt. Dus niet tussen 13.00-17.00.
Ze mogen ook mijn vrije middag vergoeden.
Bedrijf heeft niet gereageerd 😡

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?