Klacht Breman Installatiegroep: Wij zijn oud, niet gek, wel gestresst doordat het ventilatieprobleem niet word opgelostlost

R. Colomina

Sinds kort weten wij dat Fa. Breman voor Coen Hagedoorn Bouw het ventilatiesysteem bij ons heeft geïnstalleerd.
Bij ons, senioren 80+, is een Zehnder ventilatiesysteem geplaatst door Coen Hagedoorn Bouw op 27-01-2021.
Wij hebben problemen met het Zehnder ventilatiesysteem.
Hij blaast rook bij ons naar binnen van de bovenbuur, terwijl de ventilatie bij ons UIT staat.
Vanaf 5-2-2021 hebben wij onze klachten telefonisch en via email gemeld. Men belooft er iets aan te doen, zonder voor een oplossing te zorgen.
19-3-2021= vanwege stress bij ons, heeft Coen Hagedoorn Bouw, aan bovenbuur en ons, gevraagd het ventilatiesysteem volledig uit te schakelen = stekker eruit

Wij willen dat het ventilatiesysteem goed werkt, door een langere afvoerbuis van bovenbuur ’s ventilatiesysteem rechtstreeks naar buiten te voeren.

Breman Installatiegroep
    Beste R. Colomina, wat ontzettend vervelend om te horen. Dit moet zsm opgelost worden. Uw klacht hebben we doorgestuurd naar de betreffende vestiging. Zij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Breman
    R. Colomina
    Antwoord van Breman was: "dit moet zsm opgelost worden" en dat de klacht naar de betreffende vestiging was doorgestuurd.
    Van de betreffende vestiging heeft niemand contact met mij opgenomen voor de oplossing van het ventilatieprobleem.
    Breman Installatiegroep
    Beste R. Colomina, zojuist hebben we nogmaals een reminder gestuurd naar de betreffende vestiging. Met vriendelijke groet, Breman

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?