Opgelost door Breman Installatiegroep: Wij zijn oud, niet gek, wel gestresst doordat het ventilatieprobleem niet word opgelostlost

angry Opgelost
R. Colomina

Sinds kort weten wij dat Fa. Breman voor Coen Hagedoorn Bouw het ventilatiesysteem bij ons heeft geïnstalleerd.
Bij ons, senioren 80+, is een Zehnder ventilatiesysteem geplaatst door Coen Hagedoorn Bouw op 27-01-2021.
Wij hebben problemen met het Zehnder ventilatiesysteem.
Hij blaast rook bij ons naar binnen van de bovenbuur, terwijl de ventilatie bij ons UIT staat.
Vanaf 5-2-2021 hebben wij onze klachten telefonisch en via email gemeld. Men belooft er iets aan te doen, zonder voor een oplossing te zorgen.
19-3-2021= vanwege stress bij ons, heeft Coen Hagedoorn Bouw, aan bovenbuur en ons, gevraagd het ventilatiesysteem volledig uit te schakelen = stekker eruit

Via Coen Hagedoorn Bouw is het ventilatiesysteem door Breman geïnstalleerd. Wie is nu verantwoordelijk voor het ventilatiesysteem dat rook bij ons binnen blaast? Wij willen dat het ventilatiesysteem goed werkt, door een langere afvoerbuis van bovenbuur ’s ventilatiesysteem rechtstreeks naar buiten te voeren.

Breman Installatiegroep
    Beste R. Colomina, wat ontzettend vervelend om te horen. Dit moet zsm opgelost worden. Uw klacht hebben we doorgestuurd naar de betreffende vestiging. Zij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Breman
    R. Colomina
    Antwoord van Breman was: "dit moet zsm opgelost worden" en dat de klacht naar de betreffende vestiging was doorgestuurd.
    Van de betreffende vestiging heeft niemand contact met mij opgenomen voor de oplossing van het ventilatieprobleem.
    Breman Installatiegroep
    Beste R. Colomina, zojuist hebben we nogmaals een reminder gestuurd naar de betreffende vestiging. Met vriendelijke groet, Breman
    R. Colomina
    Bij het verduurzamingsproject heeft Breman een ventilatiesysteem geplaatst.
    Het ventilatiesysteem blaast rook bij ons naar binnen omdat op hetzelfde afvoerkanaal is aangesloten als bovenbuur.
    Breman Installatiegroep
    Beste R. Colomina, onze collega's hebben inmiddels contact met u gehad en ook met Woonzorg. Uw adres staat helaas niet bij ons in het systeem, en is niet onder contract bij ons. U kunt het beste contact opnemen met Coen Hagedoorn zelf. We hopen dat het snel wordt opgelost voor u! Met vriendelijke groet, Breman

Ook een klacht indienen over Breman Installatiegroep?