Klacht Breng: Breng maakt het nodeloos moeilijk om een gevonden voorwerp terug te krijgen.

fnoorden

Mijn zoon vergeet op 6/7 zijn portemonnee in een bus van Breng. Zoon belt naar klantenservice Breng, hoorde dat de portemonnee gevonden is. Kreeg te horen dat de portemonnee kon worden opgehaald in de loop van de middag in Arnhem (Garage Westervoortsedijk), Zoon dezelfde dag naar garage, niemand kon bij de gevonden voorwerpen komen. Vrijdag 7/7 gaat hij opnieuw naar de garage en toen bleek dat er niemand was die bij de kluisjes kon komen en zoon werd verzocht om maandag 10/7 weer te komen. Die maandag zijn de kluisjes gecontroleerd en bleek de portemonnee niet aanwezig te zijn. Die avond kwam ik er achter dat dit niet de juiste procedure is en heb ik een formulier vermiste voorwerpen ingevuld. Woensdag 12/7 klantenservice opnieuw gebeld, waarna ene Angelica van de klantenservice ons op donderdag 13/7 belde en aangaf dat de portemonnee wederom kon worden opgehaald bij garage Westervoortsedijk. Vrijdag 14/7 is mijn zoon weer naar de garage gegaan, daar bleek dat de portemonnee zich niet meer bevond en al een week eerder, dus op vrijdag 7/7 naar Breng Utrecht was verstuurd. Vandaag 17/7 weer naar de klantenservice Breng gebeld, het blijkt dat wij gewoon moeten wachten totdat er gereageerd wordt op het formulier dat op 10/7 door mij is ingevuld. Dat kan wel 15 werkdagen duren, iets dat wel heel traag is, zeker omdat de portemonnee dezelfde dag dat deze verloren is ook weer gevonden is. De communicatie vanuit de klantenservice Breng klopt totaal niet.

Zo snel mogelijk de portemonnee met pasjes terug. Verbetering van de procedure, het moet toch mogelijk zijn om gevonden voorwerpen snel terug te bezorgen. Betere voorlichting van de klantenservice. Een aardigheidje richting zoon, die van het kastje naar de muur is gestuurd door de klantenservice.

Wij vinden dat Breng hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Breng?