Klacht Breng: Geen antwoord gekregen met betrekking op mijn vraag omtrent het tijdschema en overstap.

Klachtnummer
# 271543
Gebruiker
HenkvanderHorst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb zojuist voor de tweede maal de klantenservice van Breng gebeld met een vraag omtrent het tijdsschema van lijn 85 Nijmegen - station Druten. De eerste keer legde de medewerkster op de minuut precies, de route uit, welke overeen kwam met de 9292-app.

Daar dit schema helaas niet strookte met de werkelijkheid, Heb ik nogmaals geïnformeerd.
Deze medewerkster vertelde mij dat zij niet kon zien in welke bus en hoelaat ik moest overstappen.

Het bevreemd mij toch zeer dat Breng het tijdschema niet kan zien.
Moest helaas concluderen dat ik na het minutenlang gesprek nog niet was geholpen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Breng hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Breng?