Klacht Breng: ik ben niet tevreden over de manier waarop de buschoffeur mij heeft behandeld.

K.N.

Tijdstip vandaag: 15.00uur
Ik heb aan buschauffeur (man van 57 jaar) van lijn 331 richting Weezenhof (te Nijmegen) gevraagd om een los kaartje te mogen kopen, want ik had geen OV kaart. Vervolgens ook gezegd dat ik pech had met mijn scooter en ik moest zo snel mogelijk op mijn werk zijn, (ik werk bij stichting Dichterbij locatie Weezenhof). De buschauffeur zei nee dat kan niet "iedereen moet tegenwoordig een ov kaart hebbe, nee dan kan ik jou niet meenemen, zei die chauffeur". Ik zei nog een keer dat ik een kaartje wilde kopen, nee da kan niet, zei die chauffeur. Ik vond het heel vervelend. Toen heb ik mijn collega vanuit de Weezenhof gevraagd om mij op te halen. Tussendoor ging ik heel even naar de breng balie op het station om een ov kaart te kopen. Toen heb ik aan de medewerkster (een jonge dame) mijn verhaal verteld. Zij vond het heel raar want je kunt ook met je bankpasje een losse kaart kopen. Op advies van mijn collega maak ik daarom deze klacht aan.

-ik heb het gevoel dat hij mij discrimineerde.
-buschauffeur had helemaal geen geduld voor mij.
-ik ben boos terug op mijn werk. cliënten waren heel onrustig geworden.
-ik had een hele zware dag gehad.
-graag met hem een gesprek aangaan om iedereen met respect te behandelen.

Wij vinden dat Breng hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Breng?