Klacht Breng: niet op komen dagen van de bus

Klachtnummer
# 74075
Gebruiker
Nijmegen88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik stond gisteren, 30 augustus, omstreeks 23.15 uur bij de bushalte 'manningsstraat' gelegen aan de Muntweg in Nijmegen. Ik moest de bus hebben richting Hatert, omdat ik hier woon. De bus van 23.45 uur kwam niet opdagen, en de volgende bus van 00.15 uur kwam ook niet opdagen! Bij de bushalte was niks aangegeven, en ook het tijdschema wat jullie op de site aanbieden was niks in aangepast! Ik heb dus meer als een uur staan wachten en heb genoodzaakt een taxi moeten pakken!
Ik vind dit schandalig en vind dan op zijn minst dat jullie de taxi-kosten van 11.79 euro voor jullie rekening mogen nemen!

De oplossing

Vergoeding van taxikosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Breng hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Breng?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen