Opgelost door Breng: Restitutie onterecht ingehouden instaptarief

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 264352
Gebruiker
B.J. Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

7 april ik opgestapt bij de halte Rijnstraat te Arnhem ik ben uitgestapt bij de halte Kronenburg winkelcentrum. Bij het uit checken hoorde ik twee keer een piep achteraf blijkt dat er ook weer ingecheckt is terwijl ik uitgestapt bent daar. Na 62 dagen kon ik eindelijk om restitutie vragen. De reis van de Rijnstraat naar Kronenburg is betaald en zou ik het instaptarief van vier euro volledig terug moeten krijgen. Doch ik krijg maar € 2,88 terug. De € 1,12 Voor de reis moet ik nu dubbel betalen. Breng verwijst mij naar OV chipkaart en OV chipkaart verwijst mij naar breng. je wordt zo van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil gewoon die vier euro terug waar ik recht op heb.

De oplossing

Ik wil gewoon die vier euro terug waar ik recht op heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Breng hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.J. Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het teveel betaalde bedrag wordt terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Breng?