Klacht Breng: Zeer trage afhandelinng klachten & suggesties

Klachtnummer
# 195689
Gebruiker
Arnout1967
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Als ik een suggestie en/of klacht mail naar Breng.nl dan duurt dit verschrikkelijk lang eer ik een antwoord van hun heb gekregen. En als ik een antwoord krijg krijg ik eerst het cliché antwoord van Sorry voor de te late reactie. Wij bieden ons excuses aan. Ja ja het is gewoon daar een grote Bureaucratie daar bij Breng.! Dit gaat van het ene naar het andere bureau!

Gewenste oplossing

Meer mensen inzitten en de afhandeling zal aanmerkbaar sneller verlopen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Breng hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Breng?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen