Opgelost door Brenger: Slechte administratie en afspraken worden niet nagekomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 545680
Gebruiker
Julia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 10 juli opdracht gegeven en betaald, zondag poging ondernomen om te annuleren omdat verkoper geen bankgegevens aan derden wil geven. Maandag gechat met brenger en ik moet toch 50 % van de transportkosten betalen. Vervolgens doen ze niets en krijg ik van de verkoper bericht dat Brenger toch wil komen om de kast op te halen. Slechte administratie bovendien moet ik nu 75% van de transportkosten betalen. WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG. Het leek een mooi bedrijf maar zo maken jullie jezelf kapot. Ik probeer dit zeker aan Marktplaats door te geven

De oplossing

De administratie doorlichten en niet zonder meer van 50 naar 75% in moeten leveren

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Julia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Brenger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen