Klacht Bresser Cosmetics BV: Spindel en motor verdwenen

A. Joosten

Dhr [naam verwijderd door moderator] heeft als monteur van pedicurestoelen 8 weken geleden een motor incl spindel uit mijn stoel gehaald . Zou deze reviseren en terugplaatsen . Er is 6 weken niks gebeurt , geen tot weinig contact met [naam verwijderd door moderator] na vele malen proberen via diverse wegen , ik heb zelf contact gezocht met linak motoren fabriek heb een adres op gekregen waar de spindel ingestuurd kon worden . Mijn exman heeft hem met zijn telefoon opgebeld daar hij mijn nummer niet opneemt en gezegt dat hij hem daar in kan sturen . Spindel en motor weg , niks gemaakt en ook niks meer van Dhr [naam verwijderd door moderator] gehoord . Nieuwe stoel moeten kopen .

Onderdelen terug en een schade vergoeding voor 6 weken niet deuglijk kunnen werken

Bijlagen

A. Joosten
    Meneer [naam verwijderd door moderator] , Ik heb u net als alle andere gedupeerde , en dat zijn er veel zoals U weet , op allerhande manieren contact met u te krijgen . U heeft mij 2 x laten weten dat u nog niks wist . U zou onderdelen besteld hebben , langs de fabriek geweest zijn wat niet waar is . We zijn zelf op zoek gegaan hebben linak gebeld en de naam v [naam verwijderd door moderator] van hun gekregen . U gebeld de onderdelen naar hem toe te zenden , . U heeft mij al die weken met een niet werkende stoel achter gelaten waar ik niet mee kon werken, terwijl u weet dat ik hier financieel v afhankelijk ben , alleenstaand en u wist dat ik een CVA doorgemaakt heb dus me rustig moet houden . U heeft mij zonder mij op de hoogte te houden achter gelaten . 2 x op buitenlands werkbezoek gegaan , neemt s’maandags geen telefoon aan maar zet op fb wel , vandaag fijn orders v beurs brussel ingeboekt en nu met mijn maat op de bank incl glaasje wijn . Ook daar uitdraai van. Maar geen oplossing voor mij , terwijl u weet dat ik niet verder kan . U heeft mij zo ver getergert dat mij niks anders bleef een u een slechte recencie te schrijven , Arrancar las dit u welbekent neem ik aan , herkende veel en heeft mij zolang een leenstoel verschaft . U bent zeer in gebreken gebleven heeft niets gemaakt u heeft mij niks geleverd , dus ik ben u dan ook niks verschuldigd , u daarin tegen heeft mijn werkzaamheden belemmerd , dus doe ik U ook een factuur toekomen van geleden schade . U jokt en houd mensen aan het lijntje en bent op geen mogelijkheid te bereiken , waar dossier van opgebouwd

Ook een klacht indienen over Bresser Cosmetics BV?