Klacht Bright & Blossom: slecht in levering, slecht in terugbetalen, standaard antwoorden bij vragen

Klachtnummer
# 336103
Gebruiker
rowo1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

22-10 bestelling geplaatst
26-10 bericht dat de bestelling verzonden is, echter track & trace niet in te zien
01-11 navraag gedaan
02-11 als antwoord dat het even duurt voor de track&trace is ge-update
06-11 nieuwe verzendinformatie: bestelling is niet goed verlopen, wordt opnieuw uitgevoerd
17-11 om annulering van de bestelling gevraagd
18-11 antwoord: is niet mogelijk, bestelling wordt verwerkt
20-11 bestelling ontvangen
23-11 retour gezonden, volgens track & trace 24-11 afgeleverd
30-11 gevraagd waar mijn geld blijft
01-12 als antwoord dat het erg druk is en het volgende week zal worden teruggestort
al met al vreselijk, bestelling gaat mis bij hen en als excuus alleen de melding (zowel bij niet goed verlopen van verzending al retourbetaling) dat het druk is....
22-10 betaald, en na dit alles nog meer als een week wachten tot je geld retour is...(staat 03-12 nog niet bijgeschreven).eens maar nooit meer !

De oplossing

snel mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bright & Blossom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bright & Blossom?