Klacht Bright Living: BANK is NIET goed gestikt

Klachtnummer
# 614020
Gebruiker
dinky309
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gekocht een 2 en 3zits bank, vanaf dag 1 is de 2zitsbank niet goed gestikt.
Er zitten dus allemaal rimpels in het stof. Er is iemand geweest die het geprobeerd heeft op te lossen, maar uiteindelijk is het nu erger dan ooit

Gewenste oplossing

Mij helpen om te zorgen dan mijn 2zits er net zo uit gaat zien als mijn 3zits bank

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bright Living is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Bright Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen