Klacht Bright Living: Ondeugdelijke levering, slechte communicatie en verkoop van producten waarom niet is gevraagd

Klachtnummer
# 274059
Gebruiker
R. Duisterhof
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Moeizame communicatie, afspraken over levertijd worden niet nagekomen, ondeugdelijke levering, verkoop van niet bestelde producten. Zie voor het totale verslag de bijlage.

De oplossing


Wat verwachten wij van Bright Living?
- Het zo snel mogelijk vast zetten van de bankdelen
- Restitutie van de € 59,- voor het compleet en zitklaar afleveren van de bank
- Financiële compensatie voor het ongevraagd leveren van vlekkenmiddel naast de impregnatie die wel was afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bright Living is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Bright Living?