Klacht Brightstar: Goed functionerende Imac opgestuurd, maar niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 303933
Gebruiker
M.L. Moesbergen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Imac opgestuurd met de Apple Give Back procedure. Apple werkt samen met Brightstar. De computer was volledig in tact en goed functionerend toen ik hem opstuurde. Echter, bij controle bleken er witte stippen op het scherm te zien. Dit was echter beslist niet het geval toen ik hem opstuurde. Zij stuurden me een foto, maar dat kan natuurlijk van iedere computer zijn.
Ik ging alleen met ze in zee omdat ik verwachtte dat Apple met een betrouwbare partner zou werken.

De oplossing

Alsnog de afgesproken prijs van 45 euro in cadeaubonnen uitbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brightstar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.L. Moesbergen
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen reactie ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Brightstar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen