Opgelost door Brillantbijoux.com: Het niet leveren van mijn 2 bestellingen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 378231
Gebruiker
Gerie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het niet leveren van 2 bestellingen. Ik heb meerdere keren geprobeert te bellen en ook een bericht ingesproken maar geen gehoor van hun kant. Ik kreeg een mail met de vraag te betalen omdat de bestelling niet compleet was terwijl het geld al van mijn rekening af is. Dit schrijven ze : Als stimulans kunnen we u een korting van 10% toekennen bij een volgende bestelling! Deze aanbieding is geldig gedurende 5 dagen, maak er snel gebruik van!

De oplossing

Ik wil dat ze de bestelde artikelen gaan leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Brillantbijoux.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vooral na aangifte bij de politie kreeg ik meteen een mail dat ze het geld ging terug storten en dat is gebeurd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Brillantbijoux.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen