Klacht Brillen24.nl: Zeer slechte communicatie

Buurman78

Op 3 Juli bestelde is 's avonds 2 brillen bij Brillen24 en had er al vaker een bril besteld. Toen alles was ingevuld wilde ik betalen maar dat lukte een aantal maal niet, het wilde maar niet naar het volgende scherm. De betaling wilde ik gewoon via IDEAL doen maar scherm bleef telkens draaien. Uiteindelijk na een aantal maar te hebben geprobeerd ging hij door en kregen een bevestiging email.
Het bedrag was niet van de rekening afgetrokken dus dat klopte niet. Dan heb ik zelf het bedrag overgemaakt naar hun iban nr samen het het order nr.
Het rekening nr klopt en volgens de bank staat het bedrag op hun rekening.
Telefonische is dit bijna niet te doen, zat van de week 56 minuten aan de lijn voordat ik medewerker te spreken kreeg. Denk dat er ook maar 1 zit aangezien je telkens dezelfde krijgt te spreken. In meerdere malen heb ik per mail aangegeven dat ik het geld had overgemaakt naar hun met het order nummer.
Ook na uren aan te telefoon te hebben gezeten dit ook verteld. Uiteindelijk krijg je als antwoord dat ze geen IDEAL betaling kunnen vinden van me, ze lezen en luisteren ook niet aangezien deze info ook per email en telefonisch al was doorgeven. Het rekening nummer waar het geld op gestort zou blijkbaar niet kloppen want het zou naar een Belgische rek nr moeten. Dat kan natuurlijk maar wel raar dat het Ned rek nr in Mei nog prima was.
Nu zijn we bijna 3 weken verder en weet nog helemaal niets. De service van brillen 24 is echt om te huilen.Haast geen reactie op email en telefonisch is helemaal niet te doen.

geld terug want die duurt veels te lang en uit de lucht die website. Voordat ze hun zaakjes niet op order hebben geen verkoop meer mogelijk.

Wij vinden dat Brillen24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brillen24.nl?