Klacht Brinckers: ze leigenn over de product specs

janlul

het display op de fiets die ik gekocht heb is in 3 maanden tijd al 3 keer overleden!!!
ik heb brinckers hierover gemailed en dit is de reactie die ik krijg

Dag Simon,

Bedankt voor je email. Om antwoord op je vraag te geven: Die bestaan niet.

Net als elk fietsmerk is ook Brinckers altijd op zoek naar de juiste componenten. Met de enorme buien die we de laatste tijd hebben is het onderwerp “waterdicht” ons dan ook niet vreemd. De merken die displays maken blijven gelukkig ook hun producten verbeteren dus we zien wel een verbetering op dit gebied, maar de enorme hoosbuien of drukwater tijdens het vervoer van een fiets op een fietsendrager achter een auto door een bui heen rijden blijven toch een risico. De displays die vaker stuk gaan verdwijnen dan ook uit het assortiment zodra die data bekend is. We streven altijd naar een zo goed mogelijk product. De ervaring leert ook dat het voorkomen altijd beter is dan het genezen. Dus elektrische fietsen die veel buiten staan kennen meer problemen met storingen in het e-set dan fietsen die veel overdekt staan.

dat is omdat ik om een waterdicht display vroeg voor op mijn fiets van duizenden euro's
nou is het natuurlijk al 100% onjuist om te doen alsof dit normaal is zeker aangezien ik er bij andere merken geen last van had

maar bij het doorlezen van de brinckers handleiding van het display kwam ik deze text tegen

Dit product is waterdicht voor alle weer-
somstandigheden. Het wordt echter sterk
aanbevolen om het product niet opzettelijk
onder te dompelen in water of schoon te
maken met een hogedrukreiniger.

tevens beweren zij in deze handleiding dat het product een ip65 rating heeft maar dat is dus ook ronduit onjuist

ik wil dat ze duidelijk vermelden dat het product niet voor buiten bedoeld is bij de verkoop en dat ze stoppen met liegen om producten te verkopen!!

Ook een klacht indienen over Brinckers?