Opgelost door Brinic Toys: Geen levering sinds 9 mei

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 448672
Gebruiker
Gebruiker1561489057
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 9 mei een bestelling gedaan via Beslist.nl, maar tot op heden nog steeds geen levering, contact via mail gezocht en de klantenservice gebeld maar krijg geen gehoor, ik heb het product wel betaald...

Op de website van Brinictoys stond dat het product geleverd zou worden na 5 tot 6 werkdagen, we zijn nu 14 werkdagen verder...

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Het geld wordt terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Brinic Toys
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,
    We gaan uw order annuleren en uw volledig betaalde bedrag retour storten.
    U ontvangt uw bedrag binnen 2 werkdagen retour.
    Mvrgr,
    Mark (Brinic Toys)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Brinic Toys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen