Klacht Brink computers: Geld vragen voor een computer, die later blijkt niet werkt

Klachtnummer
# 51694
Gebruiker
Konijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stap 1: Vraag kan mijn oude computer naar Windows 7, was XP
Antwoord: met meer geheugen zou dat kunnen, kosten 140 Euro.
Na ombouw Windows 7, computer werkt niet.
Computer retour winkel. Na onderzoek blijkt dat het niet kan.
Aanbod winkel, een nieuwe computer kopen. Dit is me te duur, laat daarom mijn computer terugzetten naar XP. Krijg van de zaak 70 Euro retour
Thuis gekomen werkt de computer niet. Ben niet meer terug gegaan. Ik heb nu ergens anders een nieuwe computer gekocht. Opmerking is het normaal dat de klant 70 Euro betaalt voor iets waaraan niets is veranderd? In de winkel heb ik duidelijk laten blijken dat ik niet met de gang van zaken eens was

De oplossing

Erkenning van de zaak dat ze een fout hebben gemaakt. En voor hun fout de klant niet hoeft te betalen. En natuurlijk de 70 Euro retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Brink computers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Brink computers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen