Klacht Bristol: Ik heb betaald maar winkel zegt van niet en helpt me niet verder

Klachtnummer
# 607673
Gebruiker
Jeroennnn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

08-07-22 Bestelling geplaatst,betaald met iDeal, bedrag is afgeschreven.
11-07-22 09:50 Ik heb nog geen bevestiging gehad. Mailtje verstuurd naar de klantenservice.
12-07-22 14:51 Een mailtje terug ontvangen dat er geen betaling is binnen gekomen.
12-07-22 15:05 Ik heb een mailtje teruggestuurd met de screenshot en gegevens van de betaling.
13-07-22 13:46 Nog geen reactie gehad, Op dit tempo, telkens meer dan 24 uur tussen een reactie, gaat mijn bestelling niet voor mijn vakantie geleverd worden vrees ik. ik vraag per mail of ik kan verwachten of mijn bestelling voor 20-07 geleverd kan worden.
13-07-22 14:03 ik krijg een technisch bericht (Bounce) dat mijn mail niet bezorgd kan worden bij Bristol, ik verstuur de mail opnieuw.
13-07-22 16:49 krijg ik letterlijk de reactie "Meneer
Zoals we u gisteren reeds meedeelden, ontvingen wij geen betaling voor deze bestelling en dus ontvangt u niets
U kan vandaag een nieuwe bestelling plaatsen op de webshop indien er nog voorraad is"

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug zodat ik bij een fatsoenlijke webshop de artikelen opnieuw kan bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bristol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bristol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen