Klacht Bristol: Krijg geen geld terug na retourneren product

Klachtnummer
# 510403
Gebruiker
Gebruiker1610225202
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg geen geld terug na het retourneren van een set adidas mondmaskers. Op de website stond dat retourneren mogelijk is en er zat ook een retourformulier bij de mondmaskers. Inmiddels heeft bristol het product aangepast op hun website en het erbij gezet en willen daarom niets meer terugbetalen.

Gewenste oplossing

Geld terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bristol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bristol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen