Klacht Bristol: krijgt geen kassakorting terwijl dat aangegeven wordt!

Klachtnummer
# 267729
Gebruiker
stampertje2809
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde pantoffels kopen bij Bristol Apeldoorn, Europaweg 168. Op de doos stond dat ze normaal €24,95 waren, maar er was een kaartje door de doos heen geprikt dat er 50% kassakorting op was. Bij de kassa bleek dat de korting er niet afging. Toen werd er doodleuk gezegd dat de prijs aan de kassa geldt en dat er door hun een fout gemaakt was door het kaartje er doorheen te prikken. Ik kreeg het niet voor de helft van de prijs omdat hun de opdracht hebben dat hun kassaprijs doorslaggevend is. Heb daarom van de koop afgezien, maar ben hier nog steeds woedend over! Het was duidelijk hun fout omdat er 50 % korting op stond, maar in je recht stáán is duidelijk iets anders dan je recht krijgen. BELACHELIJK!

De oplossing

De artikelen die geprijsd zijn gelden, ook al zegt de kassa anders!
Ik wil alsnog de pantoffels kopen, maar niet voor €24,95, maar voor €12,50!
Plus excuses zouden in deze niet misstaan!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bristol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bristol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen