Klacht Bristol: Rits van laars Woeffies kapot

Klachtnummer
# 42303
Gebruiker
EsmeraldavanWensveen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb circa 5 - 6 weken geleden leren laarsjes bij Bristol in Hoogvliet gekocht van het merk Woeffies voor € 59,95, maat 28 (artikel 110503 302). Na zo'n 5 weken de laarsjes naar tevredenheid gebruikt te hebben, is de rits van één van de laarsjes kapot gegaan waardoor de laarsjes niet meer gedragen kunnen worden. Ik heb foto's beschikbaar, indien gewenst. Ik verwacht toch wel iets betere kwaliteit als je € 59,95 uit geeft voor een paar laarsjes.

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik een tegoedbon ter waarde van de laarsjes of nieuwe laarsjes van dezelfde waarde.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bristol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bristol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen