Klacht Bristol: slechte kwaliteit en service

Klachtnummer
# 281874
Gebruiker
channatal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 5 weken geleden ongeveer een paar laarsjes gekocht bij de bristol in lisse. de laarsjes heb ik 2 keer aangehad en toen was van 1 laarsje het hakje er al helemaal af en liep ik op de spijker en op het andere laarsje kon je de spijker ook al zien. door de spijker zit er nu een kras op mijn vloer.

Ik belde naar de winkel, daar werd gelijk om een hele rare manier gezegd dat ik er nieuwe hakjes onder moest laten zetten terwijl de mevrouw nog niet eens naar verdere informatie had gevraagd over hoe of wat. dus ik legde uit dat ik ze pas 2 x had aangehad en weer zei de mevrouw dat ik ze naar de schoenmaker moest brengen. ik zei dat ik dat niet oke vond omdat ik er maar 2 x op gelopen heb en dat ik betere kwaliteit verwacht. die mevrouw reageerde heel raar dus ik zei dat ik het kansloos vond dat ik maar 2 dagen op de schoenen heb gelopen en dat ik er nu al niet meer op kan lopen. Mevrouw zei dat ik haarkansloos noemde en dat ik helemaal niet waar. Dat heb ik toen ook nog tegen haar gezegd. Daarna heb ik boos opgehangen. De week erna ben ik naar de winkel gegaan met de schoenen en werd er gelijk weer gezegd dat ik die mevrouw kansloos noemde terwijl dat helemaal niet waar is. ook vind ik het raar dat ze daar gelijk over begint want volgens mij probeer je een klacht altijd op te lossen en het niet erger te maken. ze zei dat ze de hakjes kon laten maken en ik zei dat ik me geld terug wilde omdat ik niet tevreden ben over de kwaliteit en de manier waarop hun met me omgaan. ze zei dat dat maanden ging duren omdat dat via het hoofdkantoor moest gaan en ik zei dat ik dat prima vond. Nu werd ik vandaag gebeld dat de schoenen gemaakt zijn en dat was dus niet de bedoeling.

De oplossing

Ik wil me geld terug aub.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bristol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bristol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen