Klacht Bristol: val in Bristol

Klachtnummer
# 12544
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben gevallen in de Bristol (Molukkenstraat Amsterdam) over een rek dat zó vol hing dat je de metalen uitsteeksels op de grond niet kon zien. Klanten hielpen me, geen van het personeel merkte me op. Bij vertrek gemeld, antwoord was dat het druk was. Dit gemaild aan Bristol. Heel aardig een tegoedbon opgestuurd gekregen van 20 euro, maar geen antwoord op mijn vraag of het normaal is dat rekken zó vol hangen (om anderen te behoeden voor hetzelfde mij is overkomen). Deze vraag 3x gemaild, maar krijg geen antwoord.Nu een aantal fysiotherapiesessies later gaat het beter, maar mijn knie is nog niet beter.

Gewenste oplossing

Dat er contact met mij wordt opgenomen en mijn vraag wordt beantwoord.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bristol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bristol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen