Wij vinden dat Bristol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bristol: Waardeloze service
Details
Klacht
Ik kwam mijn schoenen terugbrengen omdat ze niet bleken te passen. De schoenen waren nog in perfecte staat, inclusief verpakking en de kassabon. In eerste instantie ging de verkoopster ze omruilen, maar opeens stak haar leidinggevende hier een stokje voor en zei dat de onderkant van de schoenen vies was. Ze zei dat als ik ze schoon zou maken ik terug kon komen. Nadat ik de zolen grondig had schoongemaakt kwam ik terug en zei de verkoopster dat het in orde was en ik mijn pinpas aan kon bieden voor de terugstorting. Vervolgens zei ze echter dat ze niet schoon genoeg waren en ik mijn geld niet terugkrijg. De schoenen zien er echter heel netjes uit. Bovendien vind ik het erg vreemd dat ze tegen mij zei dat ik terug kon komen als ik de schoenzolen schoon zou maken. Ik ben nu 2x voor niks teruggekomen. Tot slot was mevrouw Godana buitengewoon onvriendelijk. Vervolgens heb ik de bedrijfsleider gebeld. Deze zou het uitzoeken en mij terugbellen, maar dit is niet meer gebeurd.Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.