Klacht Britparts te haghorst: Niet goed geïnformeerd absoluut geen goede service veel te lang wachten

Klachtnummer
# 371228
Gebruiker
Justintime
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slecht informatie slecht behandeld .3 maand wachten nog niet gekregen, wil annuleren maar dat accepteren ze niet, dus ook geen geld terug .


Donald rae Dronrijperstraat 11 8913BR Leeuwarden

De oplossing

Geld terug geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Britparts te haghorst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Britparts te haghorst?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen