Klacht broadspire: afwijzen schadeclaim gebitsschade

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 57413
Gebruiker
cammie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29-12-13 gebitsschade opgelopen door een product van AH eigen merk. Kosten: +/- 700 euro. Gemeld bij AH die alle gegevens doorstuurden naar Broadspire op 4-1-14. Op 6-1-14 ontving ik een brief waarin gevraagd werd om medische gegevens. Ik had vragen over de inhoud, heb diverse malen via mail en telefoon getracht contact te krijgen met Broadspire maar nimmer reactie gekregen. Mijn rechtsbijstandverzekeraar ingeschakeld maar ook zij kregen geen reactie. Toen dit wel gebeurde was de mailinhoud kort: wij zijn niet aansprakelijk voor de schade.
Mijn verzekeraar wil deze zaak op korte termijn afgehandeld zien daar ik niet lang kan wachten met het plaatsen van een kroon. Ik stel AH aansprakelijk voor de schade, zij sturen de zaak door naar Broadspire die vervolgens ieder claim en verantwoordelijkheid afwijst. Op het product staat niet vermeldt dat er harde stukken in zitten.

De oplossing

Ik wil dat Broadspire / AH aansprakelijkheid erkennen en de door mij geleden schade vergoeden. Deze zaak loopt al sinds januari, indien ik niet op korte termijn begin met de behandeling wordt de schade groter en de rekening hoger.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

broadspire is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    cammie
    Datum
    Schandalig dat Albert Heijn bij monde van zijn verzekeraar Broadspire iedere claim afwijst, ik loop schade op door een product van AH en vervolgens verschuilt AH zich achter een uitspraak van de verzekeraar. De verzekeraar werkt i.o.v. AH en niet andersom. Zo'n groot concern met een miljoenenomzet laat klanten in de steek die een (terechte) schadeclaim indienen. Van het woord coulance hebben zij nimmer gehoord. AH verkoopt graag producten maar bij klachten laten zij de klant in de kou staan!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cammie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over broadspire?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen