Klacht broadspire: Broadspire laat mij al een maand wachten met schade aan auto.

Klachtnummer
# 367011
Gebruiker
Dylanv
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim een maand geleden ontstond er schade op mijn auto bij het uitladen van een vrachtwagen van de Albert Heijn. Mijn auto stond geparkeerd en met het uitladen is er een bevoorradingskar tegen de stoep aan gereden, en omgeslagen tegen mijn auto. de filiaal manager hielp mij gelijk, hierover heb ik niks te mekkeren. Echter Broadspire; meerdere malen contact gehad, zowel telefonisch als per E-mail. De schade ontstond op 19 april, nog steeds niks van Broadspire ahold vernomen. vorige week gebeld, de persoon die de zaak behandelde was een week ziek, nu is het bijna woensdag. vandaag gebeld, krijg alleen te horen dat ze het druk hebben. Ik rij al wel een maand met een dikke deuk in een nette auto.

De oplossing

Misschien dat ze reageren als ze een beetje onder druk staan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

broadspire is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over broadspire?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen