Klacht broadspire: Een onmenselijk bedrijf en schimmige praktijken.

Mihoenie

In 2014 werd ik aangereden en ontwikkelde ik CRPS in mijn hele arm, uiteindelijk. Nooit klachten daaraan gehad, maar na jaren van felle strijd. Broadspire zet een muur neer, waar je nooit tegenop kan, heb ik een schikking geaccepteerd. Ik hoopte dat ze dat zouden uitbetalen, maar ik wacht al lang op bericht. Ik heb een mailtje gestuurd, omdat mijn belangenbehartigers ( Palsletselschade ) ook niets meer voor mij doen, zij hebben hun geld binnen en laten mij ook in de kou staan. Daar sta je dan, een vaststellingsovereenkomst getekend, maar ......geen geld en geen enkele reactie. Het interesseerd ze ook niets. Het leed wat ze mensen aan doen, ja, na 7,5 jaar zou ik wel mogen zeggen dat dit bedrijf aangepakt moet worden, niet meer mag 'draaien', puur en alleen omdat ze alle regels en menselijkheid overschrijden. Het gehele kabinet moet aftreden bij zoiets vergelijkbaars, Nederland in rep en roer, maar Broadspire mag gewoon doorgaan met wat zij doen en dat is gezinnen helemaal slopen. Psychisch slopen, maar dat kan niet zonder lichamelijke klachten. Het enige wat ik wil is waar zij zeg een toezegging over hebben gedaan, maar een grondig onderzoek door bijvoorbeeld Kassa of Radar, over de werkwijze van Broadspire, Crawford en ik vermoed dat zij ook dealtjes sluiten met letselschadebehartigers, bijvoorbeeld die van mij....dat lijkt mij wel nodig. Iemand moet deze praktijken toch aan de kaak gaan stellen. Hopelijk kiest Leaseplan dan voor een andere verzekeraar en niet deze 'waakhonden'. Iedereen die een auto least via Leaseplan zou moeten weten dat als zij, per ongeluk iemans letsel toebrengen, er ongelooflijk slecht voor het slachtoffer wordt gezorgd. We maken ons, terecht, zorgen over dieren welzijn en dat soort dingen, maar deze situatie laten we doorgaan. Hopelijk melden zich steeds meer mensen en wordt deze 'draad' opgepakt en uitgezocht. O ja, als je hoopt dat Broadspire meedoet aan dit forum? Vergeet het maar, niet reageren en je doodzwijgen is hun grootste motto.

Ik wil zelf helemaal niks met Broadspire, ik zou wel graag meehelpen in een zaak tegen deze maatschappij en Crawford en meer partijen die met hun verweven zijn. Ik denk dat Nederland op zijn grondvesten trilt als het resultaat naar buiten komt en gaan ze mij ooit betalen, geen idee, ik blijf hoop houden. Juridisch zouden ze dat wel moeten.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over broadspire?