Klacht broadspire: Geen communicatie over schade afhandeling. Proces duurt te lang.
Details
Klacht
Twee maanden terug een schade gemeld nadat een bus tegen onze autospiegel had gereden. Twee maanden waarin ik diverse mailtjes heb verstuurd en gebeld om te vragen wat de stand van zaken is. Na telefonisch aandringen een mailtje ontvangen waarin wat informatie werd gegeven..Nu weer twee weken verder en geen verdere info. Schandalig en vooral zeer onprofessioneel dat men mij niet informeert over het proces, er is geen communicatie en er wordt te lang gewacht met het uitkeren van de schade.Gewenste oplossing
Correcte schadeafhandeling en over gaan tot uitkeren zodat de auto gemaakt kan worden.Excuses met een bloemmetje over ontbreken communicatie zou op zijn plaats zijn.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.