Klacht broadspire: Geen communicatie over schade afhandeling. Proces duurt te lang.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555564
Gebruiker
Depineut
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Twee maanden terug een schade gemeld nadat een bus tegen onze autospiegel had gereden. Twee maanden waarin ik diverse mailtjes heb verstuurd en gebeld om te vragen wat de stand van zaken is. Na telefonisch aandringen een mailtje ontvangen waarin wat informatie werd gegeven..Nu weer twee weken verder en geen verdere info. Schandalig en vooral zeer onprofessioneel dat men mij niet informeert over het proces, er is geen communicatie en er wordt te lang gewacht met het uitkeren van de schade.

Gewenste oplossing

Correcte schadeafhandeling en over gaan tot uitkeren zodat de auto gemaakt kan worden.
Excuses met een bloemmetje over ontbreken communicatie zou op zijn plaats zijn.
Geboden oplossing
Situatie nog steeds onveranderd. Geen reactie van Broadspire over stand van zaken en uitkeren schade.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Depineut
    Datum
    Vrij snel na het plaatsen van bovenstaande ontving ik een verzoek dat mijn getuige informatie aan kon leveren. In middels is het half oktober. Mijn getuige heeft een maand geleden zijn informatie gemaild, er is nog steeds niets afgehandeld.
  2. Auteur
    Depineut
    Datum
    Mail gestuurd om update te krijgen. Helaas nog geen reactie van broadspire
  3. Auteur
    Depineut
    Datum
    Klacht nog steeds niet opgelost. Ongelooflijk hoe lang dit duurt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over broadspire?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen