Klacht broadspire: Geen reactie Broadspire na schade door DHL ruim 3 maanden geleden.

Klachtnummer
# 501683
Gebruiker
Christel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DHL heeft op 29 augustus schade gereden aan mijn geparkeerde auto. DHL is verzekerd bij AIG. Broadspire moet dezer klacht afhandelen. Niet dus. NU, 8 december 2020. Nog geen teken van leven van Broadspire. Schandelijk gewoon. Na ruim 3 maanden verwacht je toch dat er op zijn minst gereageerd wordt. Oplossing: begin eens met reageren. En dan het probleem oplossen.

De oplossing

Te beginnen met reageren en dan de schade aan mijn auto oplossen en vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

broadspire is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over broadspire?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen