Klacht broadspire: Het bedrijf laat naar mijn mening schademeldingen doelbewust lang liggen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 580870
Gebruiker
Marellus
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Ik heb in december 2020 een schade gemeld en na veel aandringen krijg ik in oktober 2021 pas een reactie dat ze niets met mijn melding kunnen doen omdat hun cliënt de schade niet zelf ook gemeld heeft.

Gewenste oplossing

Het gaat slechts om een indicatief bedrag van € 500,- waardoor men verwacht dat er geen werk van wordt gemaakt, maar ik blijf mij vasthouden in deze zaak totdat er een objectieve afhandeling is geweest.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

8 reacties

  1. Auteur
    Marellus
    Datum
    Dit is dus duidelijk de tactiek van Broadspire, stilzitten als je geschoren wordt.
    Ik blijf wachten op een reactie.
  2. Auteur
    Marellus
    Datum
    We gaan maar even een dossiertje opbouwen voor Radar of Kassa.
  3. Auteur
    Marellus
    Datum
    Dossieropbouw
  4. Auteur
    Marellus
    Datum
    Dossieropbouw
  5. Auteur
    Marellus
    Datum
    Dossieropbouw
  6. Auteur
    Marellus
    Datum
    Dossieropbouw
  7. Auteur
    Marellus
    Datum
    Dossieropbouw
  8. Auteur
    Marellus
    Datum
    Dossiervorming

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over broadspire?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen