Klacht Brocacef: Vermindering incontinentiemateriaal

Schipper

Ik had eerst een toezending van 3x Abena Abrisan Premium 9 9384 per dag

In overleg met de thuiszorg ben ik overdag Depend pant 1972 met een Depend Pad 1563 gaan gebruiken. Het was voor mij niet mogelijk de Abena Abrisan weer om te krijgen als ik naar de wc ging maar wel de Depend pants + pads. Door nu op vaste tijden naar de wc te gaan gaat het nu met de ontlasting bijna altijd goed en hoeft de thuiszorg dat niet op te ruimen.

Ik heb aan Brocacef gevraagd in plaats van 3x per dag nu 1xAbena 9384 + 1x depend pants 1972 + 1x depend pads op te sturen.

Zij hebben gereageerd door nog maar voor 1x per dag Abena 9384 op te sturen en de rest moet ik maar zelf kopen omdat het niet in hun protocol past. Zij bepalen dus wat iemand nodig heeft en de patient heeft daar geen zeggenschap over

Er is meerdere keren opgebeld om het veranderd te krijgen en er is een klacht ingediend maar daar reageren ze niet op

Toezending van 1xAbena Abrisan premium 9 9384 en 1x Depend pants for women normal s/m 1972 en 1x Depend pads normal plus 1563 per dag

Wij vinden dat Brocacef hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!