Klacht Brocanteriesophie.nl: Workshop+High tea 1 FLOP

LB

Workshop wandborg bestond uit stickers plakken. Je kreeg een wandbord en kon hier je (van te voren bestelde)stickers opplakken. In een aantal stickers zaten typefouten, in de borden gaten. Ik had me iets meer voorgesteld bij een workshop. Er pasten 3 borden op tafel terwijl we met 6 mensen aan tafel zaten. Er werd niets uitgelegd of verteld. Geen welkom of afscheid.
High tea nuttigde je met onbekende mensen aan tafel op een te kleine klapstoel en bestond uit droog brood en vreselijk smerige dingen. We zaten met 30 man in een kleine ruimte. Keuze uit 3 theesoorten van de lidl.
Uiteindelijk wel 40,- pp betaald, eigenlijk voor nop. Schandalig. We zijn gewoon opgelicht. Klachten werden niet serieus genomen; mensen werden weggestuurd. Mensen waren erg boos. We hebben er notabene 2 uur voor gereden!

Ik zou graag excuses willen en erkenning voor een slecht georganiseerde middag. Iets ten compensatie zou prettig zijn.

Wij vinden dat Brocanteriesophie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brocanteriesophie.nl?