Klacht Brockhoff Makelaars: Laakbaar/onjuist/oncollegiaal handelen makelaar jegens makelaar

Derek

Na een bod gedaan te hebben op een woning, heeft mijn zeer nauwkeurige en competente makelaar, iedere dag gevraagd wat de reactie op ons bod is en wat de biedingsprocedure zou gaan worden. We zijn 3 dagen lang het enige bod geweest. De verkopende makelaar liet ons weten dat het aan de verkopende klant (woning cooperatie Eigen Haard) werd voorgelegd, wat de procedure zou gaan worden. Na 3 werkdagen en een weekend, was op maandag de reactie, er zijn meerdere biedingen binnen. Nogmaals vroeg mijn makelaar wat de procedure ging worden. Gesloten bieding, wat was het idee? Nogmaals Brockhoff ging het dinsdag bespreken met Eigen Haard. Dinsdag ijskoud de mededeling door gebeld aan mijn makelaar dat het object gegund was aan een "beter ander bod". Nimmer zijn we gekend in onze interesse en navraag over het object. De makelaar verschuilt zich achter twee zwakke en incompetente argumenten. Een is mondeling dus lastig te bewijzen. De ander is schriftelijk, en makkelijker aan te tonen.

Rectificatie en genoegdoening klant. Dus voorrang dan wel boetedoening en een heftige mea culpa. Ik wil in eerste instantie nakoming. Als dat niet meer kan omdat het huis verkocht wordt. Wil ik dat huis nr talmastraat 55 voor hetzelfde bedrag en in dezelfde staat wordt aangeboden. Indien dat niet kan wil ik een vergelijkbaar object door mij te bepalen op vergelijkbaarheid, met voorrang aangeboden krijgen!

Wij vinden dat Brockhoff Makelaars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Brockhoff Makelaars?