Klacht Broeckx - Praasterink Makelaars: Automatisch rolluik vernield.

Frans Gerits

Mijn verkopende makelaar E.P.R van de Berkmortel heeft tijdens de definitieve oplevering van mijn woning, in het bijzijn van de aanstaande nieuwe eigenaar, 1 uur voor het passeren van de koopakte een elektrisch rolluik kapot gemaakt, en de nieuwe eigenaren gemaand niets te zeggen, maar te beweren dat het rolluik al kapot was.
Daar zij in onderling overleg met mij 3 hordeuren wilden overnemen voor € 499,- zit ik nu dus met het probleem dat zij mij niet willen betalen. Zij eisen dat het defecte rolluik wordt gemaakt.
Op het moment dat het ongeluk zich heeft voorgedaan was het nog mijn woning, dus zegt de kopende partij dat zij een huis hebben gekocht met een kapot elektrisch rolluik.

Ik wil mijn € 499,- ontvangen voor de 3 hor deuren
De makelaar betaald de reparatie uit eigen beurs voor het vervangen van de ophanging van de lamellen van het rolluik, of hij compenseert de nieuwe eigenaar.
Dat mijn naam wordt gezuiverd en dat v.d.Berkmortel zijn excuses maakt aan mij.

Wij vinden dat Broeckx - Praasterink Makelaars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Broeckx - Praasterink Makelaars?