Klacht Broeckx - Praasterink Makelaars: ontevreden over factuur

knels

Tegen bijgaande nota maken wij bezwaar.

In uw mail van 11 oktober meldde u:

· dat het contact met ons meer energie kost, dan het oplevert.

· Volgens uw mening lagen de verwachtingen qua service niet op 1 lijn.

Conclusie: de samenwerking kon beter beëindigd worden.

De kosten voor productie van de foto?s en video zijn EUR 280 incl. BTW en waarschijnlijk voor u als makelaar nog zelfs goedkoper.

Enkele dagen na de fotosessie vertelt u ons, dat de kleur en de stijl van het interieur van onze woning niet overeenkomt met de wensen van eventuele toekomstige kopers. De foto?s en video zijn dus voor niks gemaakt.

Waarom is deze opmerking niet gemaakt tijdens het intake gesprek? Dit is duidelijk een tekortkoming van uw kant.

Het verschil van ongeveer ? 120,- wordt door u gezien als opstartkosten voor uw kantoor.

De overige werkzaamheden waren van een dusdanige kwaliteit, dat hier geen kosten voor gerekend kunnen worden naar onze mening. Bovendien heb ik zelf de tekst aangeleverd.

Hieronder de opsomming.

1. fouten bij de aanmaak van de brochure en plaatsing op Funda (prijs, verdieping vergeten en meer)

2. het ontactisch aanklikken op Funda "aan een drukke weg", wat gelijk een hoop mensen gezien heeft en ons nadeel was

3. het pas plaatsen van het verkoopbord een half uur voor sluiting open huizen dag

4. een slechte plaatsing op Speurders: slechts 1 foto en afgeknotte tekst

5. het moeten attenderen dat onze woning nog niet op Facebook was geplaatst

6. het kwijtmaken van een leren Castelijn & Beerens sleuteletui

7. het weigeren van ons huis te verwijderen op sites als jaap.nl, huislijn.nl, oozo.nl etc.

Op basis van bovenstaande lijkt het mij verstandiger om deze zaak te laten rusten en de factuur te crediteren.

het crediteren van de nota

Wij vinden dat Broeckx - Praasterink Makelaars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Broeckx - Praasterink Makelaars?