Opgelost door Broekhuis Autoschade Zeist: Slecht geregeld, niet houden aan regels

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 383967
Gebruiker
Faissal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vrijdag een afspraak bij Broekhuis autoschade Zeist (aangesloten bij Glasgarant), voor het vervangen van een ruit.

Werknemer weet niet wanneer de expert precies langs komt om ruit te vervangen, moet wel alvast s'ochtends vroeg auto afzetten, "waarschijnlijk" 2 of 3 uur klaar en krijg geen vervangend vervoer.

Verzekering geeft aan dat dit echt vanuit de partij (Broekhuis Autoschade) zelf moet geregeld worden.

Super slecht geregeld eerste en laatste keer dat ik bij hun kom.

De oplossing

Vervangend vervoer of een precieze tijdstip van reparatie, zodat ik normaal kan werken en niet hele dag hieraan kwijt ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Broekhuis Autoschade Zeist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Faissal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Toch vervangend vervoer gekregen en mijn auto was nog gestofzuigd door hun. Originele raam die erin is gezet. Zeer tevreden!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Broekhuis Autoschade Zeist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen