Klacht Broekhuis Opel: De auto wordt niet op tijd geleverd.

Klachtnummer
# 607995
Gebruiker
gedupeerde vrouw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het niet nakomen van de afgesproken datum van het leveren van de private lease auto (Ford Kuga). Wij wachten sinds oktober 2021 op de levering van onze private lease auto. Deze zou in maart komen, daarna in mei, toen in juli en nu misschien in oktober. We hebben wel al een inleg moeten geven voor de auto van 6000 euro, maar na een jaar rijden we nog steeds met onze oude lease auto.
De communicatie over de levering is minimaal.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een vooruitzicht hebben op wanneer er geleverd gaat worden. Nu moeten we zelf bellen of op een site kijken om te weten dat de auto weer 3 maanden later geleverd wordt.
Ik wil verder weten hoe ze onze extra kosten die we nu maken doordat we langer met onze oude private lease auto van hun moeten rijden, gecompenseerd kunnen worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Broekhuis Opel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Broekhuis Opel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen