Wij vinden dat Broekhuis Opel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Broekhuis Opel: De auto wordt niet op tijd geleverd.
Details
Klacht
Het niet nakomen van de afgesproken datum van het leveren van de private lease auto (Ford Kuga). Wij wachten sinds oktober 2021 op de levering van onze private lease auto. Deze zou in maart komen, daarna in mei, toen in juli en nu misschien in oktober. We hebben wel al een inleg moeten geven voor de auto van 6000 euro, maar na een jaar rijden we nog steeds met onze oude lease auto.De communicatie over de levering is minimaal.
Gewenste oplossing
Ik wil graag een vooruitzicht hebben op wanneer er geleverd gaat worden. Nu moeten we zelf bellen of op een site kijken om te weten dat de auto weer 3 maanden later geleverd wordt.Ik wil verder weten hoe ze onze extra kosten die we nu maken doordat we langer met onze oude private lease auto van hun moeten rijden, gecompenseerd kunnen worden.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.